Porta Linguarum, issue 28, June 2017
Artícles
- A Critical Review of Listening Comprehension in Interpreter Training: The
Case of Spanish Translation and Interpreting Degrees, ENRIQUE CEREZO HERRERO.
- The Role of MOOCs in the Learning of Languages: Lessons From a Beginners’ English Course, RUBÉN CHACÓN-BELTRÁN.
- Oral Competence in English at the End of Primary Education, ISABEL CANTÓN MAYO AND ELENA PÉREZ BARRIOLUENGO.
- Quality Factors in Bilingual Education at the University Level, DANIEL MADRID AND STEVEN M. JULIUS.
- Syntactic Complexity in Secondary-level English Writing: Differences Among Writers Enrolled on Bilingual and Non-bilingual Programmes, ANA CRISTINA LAHUERTA
MARTÍNEZ.
-
Aprendizaje
de la Educación Física bilingüe a Partir de las Metas de Logro y el Clima de
Aprendizajes, ANTONIO
BAENA-EXTREMERA, MANUEL GÓMEZ-LÓPEZ Y ANTONIO GRANERO-GALLEGOS
- An Evaluation of Textbooks Designed for Advanced English Learners Within
a Foreign Context: A Critical Thinking Perspective, EBRAHIM KHODADADY AND MALIHEH KARAMI.
-
La profession d’enseignant de français langue étrangère au Monténégro:
le rapport à la formation
et les difficultés du métier,
IVONA
JOVANOVIĆ.
-
Structured Input Activities Como
Medio Para Desarrollar Estrategias de Atención a la Forma (Focus
on Form) en un Contexto de
Aprendizaje de Alemán Basado en Tareas, GLORIA BOSCH ROIG.
- Are We Preparing Secondary Students for a Productive Use of Vocabulary in
English as Their Second Language, DAMARIS CASTRO GARCÍA.
- Estudiantes Coreanos de Español y Renuencia a Hablar en Clase. ¿Realidad o Mito? JORGE
DANIEL MENDOZA PUERTAS.
Recensiones / Book
reviews
- The Routledge Handbook of
Language Testing, KIOUMARS RAZAVIPOUR.
-
La formación de los docentes de español para
inmigrantes en distintos contextos educativos, DANIEL MADRID.
-
Inglés para el Grado en Magisterio de Educación
Infantil: Aspectos básicos, propuestas y actividades, JESÚS
GARCÍA.